Listing 1 - 10 of 80 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Deze kaarten zijn geschikt voor het Primo spelbord (= 4-7 jaar).Hoe werkt het?- Plaats 1 van de opdrachtkaarten Coderen in het Primo spelbord.- Plaats het gekleurde rondje achter het juiste antwoord.- Wanneer alle 6 opdrachten van de kaart zijn gemaakt, haal je de opdrachtkaart eruit en draai hem om.- Stop de kaart er opnieuw in en zo controleer je de antwoorden.- Staan alle gekleurde rondjes op de juiste plek? Dan heb je het goed gedaan.De set Logico Coderen bevat de eerste kleine stappen van het programmeren (coderen). Wat moet ik doen, zodat het robotje Robbie de opdrachten kan uitvoeren? Welke stappen zijn noodzakelijk? En welke volgorde moet ik aanhouden?(https://schoolsupport.nl/nl/artnr/snklog131/logico-coderen)
Zelfsturend leren --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Programmeren --- Algoritme --- Seriëren
Choose an application
Deze kaarten zijn geschikt voor het Piccolo spelbord (= 7-10 jaar).Hoe werkt het?- Plaats 1 van de opdrachtkaarten Gegevens, frequentie en kans in het Piccolospelbord.- Plaats het gekleurde rondje achter het juiste antwoord.- Wanneer alle 10 opdrachten van de kaart zijn gemaakt, haal je de opdrachtkaart eruit en draai hem om.- Stop de kaart er opnieuw in en zo controleer je de antwoorden.- Staan alle gekleurde rondjes op de juiste plek? Dan heb je het goed gedaan.Met de set Logico Gegevens, frequentie en kans leer je gevens te ordenen in staafgrafieken, patronen te herkennen en ook kansberekening. Is iets zeker, mogelijk of niet mogelijk?(https://schoolsupport.nl/nl/artnr/snklog236/logico-gegevens-freq.-en-kans)
Zelfsturend leren --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Wiskunde --- Seriëren --- Kansrekening --- Patroon
Choose an application
5 dobbelstenen, 5 ronden, vormen van 5 vinden! Gelijktijdig zoeken de spelers verschillende vormen van 5 op hun bord en omcirkelen die met de stift. Maar let op: de plaats is beperkt en de vormen moeten alle gegooide symbolen omvatten! Bovendien kan op elk moment de zandloper omgedraaid worden, wat het einde van de ronde inluidt. Verschillende vormen van 5 leveren een verschillend aantal punten op. Wie na 5 ronden de meeste punten heeft, wint het spel!Kijk goed! Waar zitten de vormen van 5 verstopt? Maar let op: om punten te scoren, moeten ze ook de juiste symbolen bevatten! Ronde na ronde telt alles, want alleen wie op het einde de meeste punten heeft, wint het spel!(https://www.haba-play.com/nl_NL/e/vind-vijf--zzhad)
Waarneming --- Observatie --- Ruimtelijke oriëntatie --- Denktraining --- Zoeken --- Logisch denken --- Redeneren --- Seriëren
Choose an application
Een slim systeem om te oefenen met het samenstellen van grote getallen en de waarde van de positie. Elke waarde van de eenheid, tiental, honderdtal en duizendtal is gekoppeld aan een kleur zodat ze eenvoudig herkenbaar zijn.Ontwikkelt creativiteit.Ontwikkelt visuele sensibiliteit.(https://nl.wesco-eshop.be/27367002-pijlenbasis-10-klein-model-magnetisch-duizendtallen.html)
Wiskunde --- Rekenen --- Rekenen tot 1000 --- Seriëren --- Getalbegrip --- Waardeleer
Choose an application
Rosalina Bloemenfee wordt wakker bij het begin van de lente en merkt dat overal in het weiland al knoppen staan. Snel gaat ze aan het werk: ze zwaait met haar toverstaf en laat ook de andere bloemen en planten ontwaken. Wie kan Rosalina helpen om het weiland te laten bloeien en de kevers en vlinders uit hun verstopplaats te lokken?Voor 2 - 6 spelersVanaf 3 jaar
Lente --- Bloem (plant) --- Fee --- Domino --- Seriëren --- Logisch denken --- Legspel
Choose an application
Abstract familiespel voor het hele gezin. Leg tegels met verschillende symbolen of kleuren aan elkaar en scoor punten. Dit toegankelijke spel heeft vanaf 2007 meer dan 15 spellenprijzen gewonnen!(https://www.999games.nl/qwirkle-nl-fr.html)
Waarneming --- Observatie --- Ruimtelijke oriëntatie --- Denktraining --- Zoeken --- Logisch denken --- Redeneren --- Meetkunde --- Seriëren
Choose an application
Van kerstboom tot parkeerterrein tot voetbalelftal, Wehrli analyseert en ordent en zorgt daarmee voor een frisse nieuwe blik. In "Opruimen, dat is de kunst!" laat Wehrli zien hoe de slordige wereld die ons omringt netjes opgeruimd kan worden.
Didactic strategies --- Audiovisual methods --- Didactics of languages --- Opruimen --- Seriëren --- Beeldeducatie --- Kunst
Listing 1 - 10 of 80 | << page >> |
Sort by
|